Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-08-05

Fina öger

Lite drygt tre veckor med ögoninflammation nu, högerögat är hängigt...

Igår var ögat riktigt rött också, men färgen är ju bättre idag i alla fall. Hade en salva som inte riktigt hjälpte så i fredags fick jag ögondroppar med lite mer sting i. Hoppas dom gör susen för det är ju ganska trist att gå runt med tröttöga hela tiden.

I morse vägde jag under 70 kilo för första gången på länge, har ju annars legat kring 71.5 ett bra tag men de senaste veckorna börjat gå ner lite. Efter passet igår så gjorde jag inte mycket annat än att äta från det att jag klev innanför dörren till att ögonen slocknade på natten. Trodde därför att jag skulle lida av distansfetma idag men istället har jag alltså gått ner.

Nu är det bara en vecka kvar till Cykelvasan och jag måste bli bättre på min MTB. Är det någon som skall åka Cykelvasa-banan någon gång i veckan och vill ha sällskap?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar