Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-07-05

Bilder från cyklingen i Lindvallen dag 1

Här är några bilder från lördagens cykling

Cykeltestarhelgens centrum.

Vår guide. Är tvärusel på namn, men vill minnas att han hette Erik.

Det blev inte mycket singeltrack-cykling. Mest beroende på att det inte fanns så mycket singeltrack på berget. Turen bestod av rätt mycket asfalt och grusväg, men det får ni inte se så mycket av i detta inlägg.

På väg mot vad jag tror var(ÄR!) högsta punkten med tät dimma, motvind och Lars (minns jag namnet?) framför mig.

Här har man normalt en fantastisk utsikt och kan se flera mil bort, vi såg kanske 25 meter men hade ganska kul ändå.

Den här killen heter Henrik Öijer, DET minns jag i alla fall...

Roligast att fota var väl kanske den del med spänger. Ger rätt sköna foton också med sina linjer.. Det gäller att ha tungan rätt i mun och att man kan hantera sin spångest.

Efter en stund hade jag min spångest under kontroll och kunde gräva upp kameran ur ryggfickan, ta några bilder och sedan lägga ner kameran igen.

Vi avslutade med att rulla ner för Rosa Leden, den lättaste leden i Sälen Bike Park och en av två maskingrävda leder.

Lite maskingrävd smuts blev det på slutet men det var väldigt kul! Imorgon blir det lite fler bilder från cyklingen dag 2.

1 kommentar: