Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-07-01

God morgon världen

Här sitter jag och väntar på bussen

Hoppas att ni har fått sova mer än vad jag har gjort i natt. Ingen cykling till jobbet alls denna vecka och mitt fysiska förfall sker lavinartat. Ska ju med familjen till Lindvallen idag för cykelbytarhelgen. I kväll körs en guidad XC-tur med start kl.19 som jag tänkte vara med på.
Är det något jag måste eller bör ta med som jag glömt att packa? Jag har kommit på att reservdäck är bra att ha med, så det lär jag komma ihåg i eftermiddag.
Ska för övrigt köra med släpvagn för första gången någonsin idag. Är det något jag bör tänka på där, eller är det bara att blunda och hålla hårt i ratten som vanligt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar