Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-07-09

Lite kort inför Mörksuggejakten imorgon

Jag har två otäta däck på tävlingshjulen och en eker av i träningsbakhjulet. Jag har lånat ut min Stans-vätska till någon men minns inte vem, skulle behöva den dunken nu... Har inte haft möjlighet att ladda något speciellt inför imorgon men det tar jag igen på morgonen. Har inte heller haft tid att rulla något, men vi ska väl cykla 7 mil eller något sådant så jag hinner nog vakna till liv under loppet. Men på stranden har vi varit! Och på barnkalas!
Formen är väl så där också efter att först inte ha varit i form, och sedan varit sjuk en stund på det. Så vi får se hur det går imorgon. Någonstans inom mig hoppas jag ändå kunna förbättra mig från Billingeracet där jag tror att jag var 28a i elit och 54 om man lägger ihop alla klasser. Men då ska det gå bra också.
Planen är enkel. Eftersom det alltid brukar ta slut på kraft och energi efter ungefär 35 km så tänker jag öppna defensivt. Försöka överleva första halvan eller två tredjedelarna av loppet och sedan bli lite aktivare igen. Vi får väl se hur det går med den planen...
Nu lär jag försöka städa köket också, och kanske packa inför imorgon? Har jag några gel kvar förresten? Vädret ser ju i alla fall lovande ut med regnskurar från ungefär klockan 10 till 15.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar