Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-11-02

Mer cross.

CX måste vara en väldigt bra bantningsmetod, då jag tappat 1.7 kilo sedan igår morse. Med tanke på att det är tävling också idag känns det lite oroande..

Att Emil kunde vinna igår var väl inte så överraskande. Han är väl den tävlingscyklist i Sverige med bäst teknik. Dessutom är han grym på korta tävlingar. En timme är relativt kort i cykelsammanhang.
Och snön och isen igår gjorde att det blev än mer teknik och mindre powercykling.
Foto: Grahns.se

Idag får han stå långt fram i starten också, och blir givetvis glödhet i kylan.
Vi får se om Jens gör som senaste tävlingshelgen, kör långsamt på lördagen och jättesnabbt på söndagen. Och Fredrik kanske har limmat lite bättre till idag...

Idag när jag vaknade för sista av dom trehundrafemtioelva gångerna så frågade vi Emily hur kallt det var ute. Det var fem minus komma åtta grader.
Ronya säger ibland att samarbete är A och O. Emily frågar varje gång vad A O är för något. Trots att hon fått det förklarat för sig några gånger.
Ronya försökte då förklara:
- Om jag säger att Philadelphia är A och O så betyder det att Philadelphia är väldigt viktigt, sa Ronya.
- Jaha, sa Emily.
- Så om jag säger att samarbete är A och O, vad menar jag då? Frågade Ronya.
- Philadelphia, svarade Emily.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar