Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-11-18

Dubbat.

Det regn/snöblandade regn som föll tidigare idag har nu fryst på riktigt ordentligt. Det är väldigt halt, för att inte säga extremt halt ute.
För att klara halkan har jag nu utrustat tävlingscrossen med 40 mm 240 dubbar kraftigt framdäck och lite mer racinginspirerat 37 mm med 106 dubbar bakdäck.



Imorgon är det träningstävling kl.16, jag kommer dock inte. Imorgon är nämligen veckans enda chans till distans. Och jag vill ta den chansen. Jag gillar distansen. Mina ben gillar distans och mitt sinne älskar distans. Jag kör alltså ett pass för att finna lite harmoni.

Ronya..
Tom har sagt åt mig att lägga mig i tid, så det ska jag faktiskt göra nu. Jag går alltså och lägger mig. Och sover. Länge.
God natt!

1 kommentar: