Hej hej!
Idag har vi haft kalas för frugan som fyller ung just idag. Min bästa present till henne var att jag gav henne dryga två timmar utan mig i eftermiddag. Jag smet nämligen ut med crossen, mötte upp Jens ute i skogen och vi hade det riktigt trevligt på hojarna.
Ensamt i skymningen
Somliga gör ju allt för att få vara med på bild...
Jens hade på väg in mot civilisationen hittat på ett enduro-spår som vi saftade runt på. Riktigt kalaskul även med lite för smala däck! Jag tog några bilder så ni kan få en uppfattning om hur fantastiskt vi hade det:
Episkt.
Vi fortsatte sedan via skogsvägarna till Bjursås
Där hittade vi på en bit skoterspår som nästan var cykelbart:
Fint, visst!?
På termometern hemma hade jag -13 när jag åkte ut och -12 när jag kom hem. Fin start på vintern som avslutades med trötta ben och nästan 2.10 på klockan.
Vinnaren av en fristart till Ceres Challenge 2013 blev Joakim Söderlund från Borlänge, stort grattis till dig!
2012-12-09
Lucka 9 - Continental Attack / Force
Idag tävlar ni om en uppsättning landsvägsdäck från Continental, dessa säljs i Sverige genom Duells och har ett rekommenderat pris på 995:- i butik.
Så här skriver Duells själva om däcken:
"Här har Continentals ingenjörer inte kompromissat med något – endast det bästa är gott nog. De specialdesignade fram & bakdäcken (22mm respektive 24mm) har den senaste teknologin, med bland annat Black Chili. Detta ger ett bättre grepp samt minskar rullmotståndet. Däcken är också utrustade med "slitindikator" som visar när det är dags att byta däcket."
Dagens frågan: Vilket är, enligt Duells, det rekommenderade ringtrycket för Contintental Attack/Force?
1. 6.5-8.5
X. 7.0-9.0
2. 7.5-8.5
Denna lucka är öppen 9:e december 2012 till klockan 23:59.
Regler och villkor:
Glöm inte att ange din adress när du svarat, så att vi kan skicka din vinst.
Varje dag från första december till och med den 24:e december kommer en tävling där vinnare utses och offentliggörs dagen efter. Om jag har fått förhinder så förbehåller jag mig rätten att skjuta fram offentliggörandet.
Man får bara skicka in ett tävlingsbidrag/tävlingsdag och svaren skickas till henrikoijer@gmail.com
Tävlingen är öppen till 23:59 under tävlingsdagen, alla svar som kommer in efter den tidpunkten ogillas.
Vinnaren betalar eventuell vinstskatt.
Din e-postadress kommer att sparas av mig och kan sedan användas av mig för utskick gällande projekt jag gör eller information angående bloggen. Din e-postadress kommer inte lämnas vidare till någon annan.
Reglerna kan komma att uppdateras under vägen fram till juldagen, håll dig uppdaterad på aktuella regler och villkor.
Så här skriver Duells själva om däcken:
"Här har Continentals ingenjörer inte kompromissat med något – endast det bästa är gott nog. De specialdesignade fram & bakdäcken (22mm respektive 24mm) har den senaste teknologin, med bland annat Black Chili. Detta ger ett bättre grepp samt minskar rullmotståndet. Däcken är också utrustade med "slitindikator" som visar när det är dags att byta däcket."
Dagens frågan: Vilket är, enligt Duells, det rekommenderade ringtrycket för Contintental Attack/Force?
1. 6.5-8.5
X. 7.0-9.0
2. 7.5-8.5
Denna lucka är öppen 9:e december 2012 till klockan 23:59.
Regler och villkor:
Glöm inte att ange din adress när du svarat, så att vi kan skicka din vinst.
Varje dag från första december till och med den 24:e december kommer en tävling där vinnare utses och offentliggörs dagen efter. Om jag har fått förhinder så förbehåller jag mig rätten att skjuta fram offentliggörandet.
Man får bara skicka in ett tävlingsbidrag/tävlingsdag och svaren skickas till henrikoijer@gmail.com
Tävlingen är öppen till 23:59 under tävlingsdagen, alla svar som kommer in efter den tidpunkten ogillas.
Vinnaren betalar eventuell vinstskatt.
Din e-postadress kommer att sparas av mig och kan sedan användas av mig för utskick gällande projekt jag gör eller information angående bloggen. Din e-postadress kommer inte lämnas vidare till någon annan.
Reglerna kan komma att uppdateras under vägen fram till juldagen, håll dig uppdaterad på aktuella regler och villkor.
Etiketter:
Adventskalendertävling,
Continental,
Cykling,
Duells
2012-12-08
Lucka 8 - Ceres Challenge
Idag tävlar ni om en fristart i Ceres Challenge 2013. Det är en lagtävling så du får ta med dig två lagkompisar! Värdet på denna fristart är 1500:-
Så här skriver CK Ceres själva om loppet:
"Vågar du anta utmaningen som består i att Du tillsammans med två lagkamrater ska ta dig 53 km från Stavsjö till Katrineholm. Vi garanterar ”riktig” MTB-cykling då banan till största delen består av stigar i bitvis väldigt krävande terräng. Ni kommer bl.a passera Sörmlands högsta punkt på Er resa genom den vackra Sörmlandska skogen! Kolmården MTB är det lag som ska utmanas, de vann både 2010 och 2011! Klockan stannar när siste man i laget korsat mållinjen, så det gäller att hålla ihop. Vinnaren i år är det utmanade laget till 2013. Denna tävling är inget för nybörjare, grusvägssmiskare, eller du som är rädd för att få ett eller annat skrapsår. Vi pratar alltså en ”riktig” MTB tävling där samarbete, teknik och uthållighet är ett måste. Vi garanterar att Ni kommer att få en cykelupplevelse utöver det vanliga!
Take the challenge!!!!"
Dagens frågan: Vilket lag vann Ceres Challenge 2012?
1. Team Kolmården MTB lag 1
X. Team Kolmården MTB lag 3
2. Team CK Ceres p/b Cykel & Sport
Denna lucka är öppen 8:e december 2012 till klockan 23:59.
Regler och villkor:
Glöm inte att ange din adress när du svarat, så att vi kan skicka din vinst.
Varje dag från första december till och med den 24:e december kommer en tävling där vinnare utses och offentliggörs dagen efter. Om jag har fått förhinder så förbehåller jag mig rätten att skjuta fram offentliggörandet.
Man får bara skicka in ett tävlingsbidrag/tävlingsdag och svaren skickas till henrikoijer@gmail.com
Tävlingen är öppen till 23:59 under tävlingsdagen, alla svar som kommer in efter den tidpunkten ogillas.
Vinnaren betalar eventuell vinstskatt.
Din e-postadress kommer att sparas av mig och kan sedan användas av mig för utskick gällande projekt jag gör eller information angående bloggen. Din e-postadress kommer inte lämnas vidare till någon annan.
Reglerna kan komma att uppdateras under vägen fram till juldagen, håll dig uppdaterad på aktuella regler och villkor.
Så här skriver CK Ceres själva om loppet:
"Vågar du anta utmaningen som består i att Du tillsammans med två lagkamrater ska ta dig 53 km från Stavsjö till Katrineholm. Vi garanterar ”riktig” MTB-cykling då banan till största delen består av stigar i bitvis väldigt krävande terräng. Ni kommer bl.a passera Sörmlands högsta punkt på Er resa genom den vackra Sörmlandska skogen! Kolmården MTB är det lag som ska utmanas, de vann både 2010 och 2011! Klockan stannar när siste man i laget korsat mållinjen, så det gäller att hålla ihop. Vinnaren i år är det utmanade laget till 2013. Denna tävling är inget för nybörjare, grusvägssmiskare, eller du som är rädd för att få ett eller annat skrapsår. Vi pratar alltså en ”riktig” MTB tävling där samarbete, teknik och uthållighet är ett måste. Vi garanterar att Ni kommer att få en cykelupplevelse utöver det vanliga!
Take the challenge!!!!"
Dagens frågan: Vilket lag vann Ceres Challenge 2012?
1. Team Kolmården MTB lag 1
X. Team Kolmården MTB lag 3
2. Team CK Ceres p/b Cykel & Sport
Denna lucka är öppen 8:e december 2012 till klockan 23:59.
Regler och villkor:
Glöm inte att ange din adress när du svarat, så att vi kan skicka din vinst.
Varje dag från första december till och med den 24:e december kommer en tävling där vinnare utses och offentliggörs dagen efter. Om jag har fått förhinder så förbehåller jag mig rätten att skjuta fram offentliggörandet.
Man får bara skicka in ett tävlingsbidrag/tävlingsdag och svaren skickas till henrikoijer@gmail.com
Tävlingen är öppen till 23:59 under tävlingsdagen, alla svar som kommer in efter den tidpunkten ogillas.
Vinnaren betalar eventuell vinstskatt.
Din e-postadress kommer att sparas av mig och kan sedan användas av mig för utskick gällande projekt jag gör eller information angående bloggen. Din e-postadress kommer inte lämnas vidare till någon annan.
Reglerna kan komma att uppdateras under vägen fram till juldagen, håll dig uppdaterad på aktuella regler och villkor.
Etiketter:
Adventskalendertävling,
Ceres Challenge,
Cykling,
Tävling på bloggen
2012-12-07
Hemma
Hej hej!
Strax före 12 idag bestämde jag mig för att inte åka till Vårgårda och avslutningen på CX-Cupen. Jag missar två spektakulära och säkerligen jättebra tävlingar samt en knippe placeringar i totalen.
Jag skulle kunna ge er anledningarna till mitt beslut, men det kvittar egentligen för jag är hemma och det känns bra. Hoppas ändå kunna cykla lite på hemmaplan i helgen.
Ha en härlig fredagskväll!
Vinnarna av underställ från Craft
Craft ville ha en dam- och en herrsegrare och dessa lyckliga vinnare är:
Jessica A OtterstålNiclas Brus
Stort grattis till er, e-post kommer.
Etiketter:
Adventskalendertävling,
Craft
Lucka 7 - Vinn bokpaket från SE Förlag
Idag tävlar ni om ett bokpaket från SE Förlag innehållandes deras tre idrottsböcker, skrivna av Gabriella Ekström:
Utöver idrottsböckerna så säljer SE Förlag en annan bok också, vad heter den?
1. En alldeles vanlig familj
X. Den vanliga familjen
2. Livet i akvariet
Svaret kanske ni kan hitta på SE Förlags hemsida.
Denna lucka är öppen 7:e december 2012 till klockan 23:59.
Regler och villkor:
Glöm inte att ange din adress när du svarat, så att vi kan skicka din vinst.
Varje dag från första december till och med den 24:e december kommer en tävling där vinnare utses och offentliggörs dagen efter. Om jag har fått förhinder så förbehåller jag mig rätten att skjuta fram offentliggörandet.
Man får bara skicka in ett tävlingsbidrag/tävlingsdag och svaren skickas till henrikoijer@gmail.com
Tävlingen är öppen till 23:59 under tävlingsdagen, alla svar som kommer in efter den tidpunkten ogillas.
Vinnaren betalar eventuell vinstskatt.
Din e-postadress kommer att sparas av mig och kan sedan användas av mig för utskick gällande projekt jag gör eller information angående bloggen. Din e-postadress kommer inte lämnas vidare till någon annan.
Reglerna kan komma att uppdateras under vägen fram till juldagen, håll dig uppdaterad på aktuella regler och villkor.
Två cykelböcker och en skidbok. Perfekta för den sportintresserade, eller varför inte att ge till någon i julklapp? Alla tre böcker är tillsammans värda ca: 450:- och i vanlig ordning behöver ni bara svara på en fråga:
Utöver idrottsböckerna så säljer SE Förlag en annan bok också, vad heter den?
1. En alldeles vanlig familj
X. Den vanliga familjen
2. Livet i akvariet
Svaret kanske ni kan hitta på SE Förlags hemsida.
Denna lucka är öppen 7:e december 2012 till klockan 23:59.
Regler och villkor:
Glöm inte att ange din adress när du svarat, så att vi kan skicka din vinst.
Varje dag från första december till och med den 24:e december kommer en tävling där vinnare utses och offentliggörs dagen efter. Om jag har fått förhinder så förbehåller jag mig rätten att skjuta fram offentliggörandet.
Man får bara skicka in ett tävlingsbidrag/tävlingsdag och svaren skickas till henrikoijer@gmail.com
Tävlingen är öppen till 23:59 under tävlingsdagen, alla svar som kommer in efter den tidpunkten ogillas.
Vinnaren betalar eventuell vinstskatt.
Din e-postadress kommer att sparas av mig och kan sedan användas av mig för utskick gällande projekt jag gör eller information angående bloggen. Din e-postadress kommer inte lämnas vidare till någon annan.
Reglerna kan komma att uppdateras under vägen fram till juldagen, håll dig uppdaterad på aktuella regler och villkor.
Etiketter:
Adventskalendertävling,
Tävling på bloggen
2012-12-06
Övade på snöcross igår
I helgen vankas det kallcross på vitt underlag. Eftersom min formkurva tyvärr mer går att likna vid ett formstup så har jag gett upp allt vad bra form heter, istället är det fokus på lek och kul dessa tre pass som jag, efter sjukdomsuppehållet, hinner köra innan helgen. Igår var det dags för pass två.
Det blev en hel del sladdande samt svängande runt träd +ANNAT.
Men det gäller att vara försiktig, för det som göms i snö...
Kan vara en riktigt elak kantsten. Pangtjoff, sa det och så låg jag plötsligt där. Allt helt och okej med både kropp och cykel som tur var.
Brunnsgränd, Faluns smalaste gata
SnöKAOS vintercyklingsCHOCK!
Det blev en hel del sladdande samt svängande runt träd +ANNAT.
Men det gäller att vara försiktig, för det som göms i snö...
Kan vara en riktigt elak kantsten. Pangtjoff, sa det och så låg jag plötsligt där. Allt helt och okej med både kropp och cykel som tur var.
Brunnsgränd, Faluns smalaste gata
SnöKAOS vintercyklingsCHOCK!
Etiketter:
Cykling,
Vintercykling
Vinnaren av lampan Vélo från Silva är...
Ny dag, ny vinnare. Denna gång blev det snabbcyklisten Andreas Arvidsson som hade skickligheten att vinna, stort grattis Andreas!
Att fyra av dom fem vinnarna i årets adventskalendertävling också följer mig på Twitter kan väl inte vara någon slump? Se till att följa mig på Twitter du också!
Att fyra av dom fem vinnarna i årets adventskalendertävling också följer mig på Twitter kan väl inte vara någon slump? Se till att följa mig på Twitter du också!
Lucka 6 - Craft
Den skarpsynte ser ju att det är TVÅ underställ på bilderna ovan, ett för damer och ett för herrar. Detta beror på att Craft inte bara vill se en vinnare i dagens lucka, utan två! Så idag är oddsen lite bättre än i tidigare luckor då jag ska dra en dam och en herrvinnare av varsitt Craft Active Extreme Concept Piece underställ. Understället är värt ca: 550:-/st.
Så här skriver Craft själva om understället:
"Koncept där bodymapping möter sportspecifika lösningar
Moving Wing Technology för total rörelsefrihet - teknologin är hämtad från de svenska längdåkarnas tävlingsdräkter
Mjukt, lätt och extremt elastiskt material för optimal komfort
Kroppsanpassad Mesh Superlight
Håller dig fräsch vid träning och tävling"
Dagens fråga följer nedan, du skickar in ditt svar till henrikoijer@gmail.com och glöm inte att ange din hemadress:
I måndags la Craft Sportswear SWE upp bilder på färgglada underställ på sin Facebook-sida, vilken modell var det?
1. Active Extreme Windstopper
X. Active Extreme Roundneck
2. Warm Crewneck
In på Crafts svenska Facebook-sida nu och leta fram svaret, för det finns där!
Denna lucka är öppen 6:e december 2012 till klockan 23:59.
Regler och villkor:
Glöm inte att ange din adress när du svarat, så att vi kan skicka din vinst.
Varje dag från första december till och med den 24:e december kommer en tävling där vinnare utses och offentliggörs dagen efter. Om jag har fått förhinder så förbehåller jag mig rätten att skjuta fram offentliggörandet.
Man får bara skicka in ett tävlingsbidrag/tävlingsdag och svaren skickas till henrikoijer@gmail.com
Tävlingen är öppen till 23:59 under tävlingsdagen, alla svar som kommer in efter den tidpunkten ogillas.
Vinnaren betalar eventuell vinstskatt.
Din e-postadress kommer att sparas av mig och kan sedan användas av mig för utskick gällande projekt jag gör eller information angående bloggen. Din e-postadress kommer inte lämnas vidare till någon annan.
Reglerna kan komma att uppdateras under vägen fram till juldagen, håll dig uppdaterad på aktuella regler och villkor.
Etiketter:
Adventskalendertävling,
Craft,
Cykling
2012-12-05
God natt!
Har kvällscrossat, mer om det i ett inlägg imorgon. Nu är jag dödstrött, ska äta vörtbröd, duscha och gå och lägga mig. Glöm inte att svara på Lucka 5 för en chans att vinna en Vélo-lampa från SILVA!
Etiketter:
Cykling
Vinnare av vinterkit från GripGrab är...
Dessa produkter från GripGrab vanns av Joachim Lyth! Stort grattis till dig, lista på alla vinnare kommer vid senare tillfälle...
Lucka 5 - SILVA
Hej och god morgon kära bloggläsare, idag tävlar ni om lampan Vélo från SILVA:
Så här skriver SILVA själva om lampan:"Vélo är en perfekt lampa för den lite mer avancerade cykelpendlaren. Den hjälper dig att kunna fortsätta cykla även vid sämre väderförhållanden. Vélo är vattentät och klarar såväl regn som snö vilket gör den till en pålitlig partner i alla situationer. Vélo är utrustad med det unika Silva Intelligent Light System vilket ger bra ljus långt fram på vägen men även brett på marken framför dig. Lampan är lätt att montera både på hjälmen och på cykeln.
Egenskaper för Silva Vélo:
· Ljuslägen: Max, med, min, blink, röd, blinkar
· Batterier: 3xAAA
· Urladdningstid: (Min / Med / Max) 90h/48h/30h
· Ljuslängd: 50 m
· Vattentät: IPX7
· Lumen: 110
· Vikt: (exkl. batterier) 26g
· Lamptyp: 1x Hög powerLED, 2x 5mm bred LED, LED 1x Red Top
· Strålmönster: Intelligent Light ®
· Rek.cirkapris 600 kr"
Dagens fråga följer nedan, du skickar in ditt svar till henrikoijer@gmail.com och glöm inte att ange din hemadress:
SILVA har också en lampa som heter Pavé, vad väger den utan batterier?
1. 45g
X. 50g
2. 75g
In på Silva.se nu och leta fram svaret, för det finns där!
Denna lucka är öppen 5:e december 2012 till klockan 23:59.
Regler och villkor:
Glöm inte att ange din adress när du svarat, så att vi kan skicka din vinst.
Varje dag från första december till och med den 24:e december kommer en tävling där vinnare utses och offentliggörs dagen efter. Om jag har fått förhinder så förbehåller jag mig rätten att skjuta fram offentliggörandet.
Man får bara skicka in ett tävlingsbidrag/tävlingsdag och svaren skickas till henrikoijer@gmail.com
Tävlingen är öppen till 23:59 under tävlingsdagen, alla svar som kommer in efter den tidpunkten ogillas.
Vinnaren betalar eventuell vinstskatt.
Din e-postadress kommer att sparas av mig och kan sedan användas av mig för utskick gällande projekt jag gör eller information angående bloggen. Din e-postadress kommer inte lämnas vidare till någon annan.
Reglerna kan komma att uppdateras under vägen fram till juldagen, håll dig uppdaterad på aktuella regler och villkor.
Etiketter:
Adventskalendertävling,
Cykling,
Jobbpendling,
Lyse,
Silva
2012-12-04
NI ÄR GULD!
Alltså den här adventskalendertävlingen. Snacka om bra pepp för mig. Ni är ju bara så himla gulliga och rara i era mejlsvar. För tro mig, jag läser varenda ett. De flesta svarar på frågan och det är bra så. Men om ni visste hur många mejl jag får varje dag nu med peppande ord om bra blogg, kul tävling och så vidare. Det är MASSOR!
Det finns ett par anledningar till att jag inte besvarar mejlen och det är givetvis att det är föööör många. Idag har jag fått över 300 mejl, att läsa igenom dom går väl okej men att svara på alla skulle ta för lång tid. Vissa av deltagarna i kalendertävlingen bifogar någon bild, ofta på sina cyklar, från senaste rundan eller vägen till jobbet. Andra skriver en kort text om sin egna cykling. En del imponeras av olika saker jag gjort eller gör och vissa länkar till sina egna bloggar.
Jag läser vartenda ord.
Jag kollar på varenda bild.
Jag kollar in varenda blogglänk.
Tack ska ni ha!
Jag önskar att alla kunde få ett pris, eller att jag kunde ha sådana här tävlingar varje dag. Året om. För det är ni värda.
För att, i en tid av mycket adventskalendertävling och lite cyklande, försöka bibehålla någon slags bloggare-roll så ska jag väl skriva lite om min dag och så också. Med bild:
Min son och jag efter innebandyträningen där han spelade och jag coachade.
Det är intressant det där med innebandyn. Jag har ju i sommar tränat barn i samma ålder fast med cyklar som träningsredskap. Då var visserligen inte tålamodet på topp hos alla varenda gång, men i den här åldern är 60 minuter fokus och koncentration inget man kan kräva. Men på innebandyn finns verkligen alla typer. Vissa har spelat mycket, det märks. Andra är nya med klubba och boll men vill mycket. Några tycks inte tycka det är så roligt, men dom spelar i alla fall. Och så finns det några sköningar som inte riktigt vill spela innebandy.
Alla lika speciella och härliga, givetvis.
Cykelmässigt så kom jag inte ut på någon kvällsrunda idag, siktar istället på att cykla onsdag och torsdag. Cupavslutningen får väl gå lite som den går, vi verkar i alla fall ha tur med vädret:
Det ser ut att bli mina kallaste tävlingar någonsin och dom kommer ställa helt nya krav på kläder att prestera i. Köldgränsen för cykelcrosstävlingar är vid -15 så det ser ju kolugnt ut. Frågan är vad som händer med limmet mellan däck och fälg när det fryser...
Har läst mitt namn i tidningen Cykla idag, stod några rader om elitlag i Falu CK. Den har ni hört förut också så det räcker så för idag. På torsdag har vi ett första styrelsemöte med nya styrelsen i Falu CK, jag har skickat ut kallelsen i kväll. Jag har förbättringspotential i den typen av ärenden. Ska bli kul och jag hoppas alla är taggade.
God natt! Och tack, igen. Tack!
Det finns ett par anledningar till att jag inte besvarar mejlen och det är givetvis att det är föööör många. Idag har jag fått över 300 mejl, att läsa igenom dom går väl okej men att svara på alla skulle ta för lång tid. Vissa av deltagarna i kalendertävlingen bifogar någon bild, ofta på sina cyklar, från senaste rundan eller vägen till jobbet. Andra skriver en kort text om sin egna cykling. En del imponeras av olika saker jag gjort eller gör och vissa länkar till sina egna bloggar.
Jag läser vartenda ord.
Jag kollar på varenda bild.
Jag kollar in varenda blogglänk.
Tack ska ni ha!
Jag önskar att alla kunde få ett pris, eller att jag kunde ha sådana här tävlingar varje dag. Året om. För det är ni värda.
För att, i en tid av mycket adventskalendertävling och lite cyklande, försöka bibehålla någon slags bloggare-roll så ska jag väl skriva lite om min dag och så också. Med bild:
Min son och jag efter innebandyträningen där han spelade och jag coachade.
Det är intressant det där med innebandyn. Jag har ju i sommar tränat barn i samma ålder fast med cyklar som träningsredskap. Då var visserligen inte tålamodet på topp hos alla varenda gång, men i den här åldern är 60 minuter fokus och koncentration inget man kan kräva. Men på innebandyn finns verkligen alla typer. Vissa har spelat mycket, det märks. Andra är nya med klubba och boll men vill mycket. Några tycks inte tycka det är så roligt, men dom spelar i alla fall. Och så finns det några sköningar som inte riktigt vill spela innebandy.
Alla lika speciella och härliga, givetvis.
Cykelmässigt så kom jag inte ut på någon kvällsrunda idag, siktar istället på att cykla onsdag och torsdag. Cupavslutningen får väl gå lite som den går, vi verkar i alla fall ha tur med vädret:
Det ser ut att bli mina kallaste tävlingar någonsin och dom kommer ställa helt nya krav på kläder att prestera i. Köldgränsen för cykelcrosstävlingar är vid -15 så det ser ju kolugnt ut. Frågan är vad som händer med limmet mellan däck och fälg när det fryser...
Har läst mitt namn i tidningen Cykla idag, stod några rader om elitlag i Falu CK. Den har ni hört förut också så det räcker så för idag. På torsdag har vi ett första styrelsemöte med nya styrelsen i Falu CK, jag har skickat ut kallelsen i kväll. Jag har förbättringspotential i den typen av ärenden. Ska bli kul och jag hoppas alla är taggade.
God natt! Och tack, igen. Tack!
Dagens lunch (och vinnare)
Käkade en pastagratäng med skinka och broccoli. Brödet är ett parmesan och timjanbröd, gott satan.
Såg en sim-kändis på lunchen då ingen mindre än Lars Frölander också skulle ha mat i magen.
Vinnaren av snabbkopplingar från Kvalitetstid.net blev den lovande junioren Pontus Kastemyr. Pontus har tävlat för Falu CK i alla år, men 2013 kommer han tävla för CK Bure som gör en storsatsning på ett juniorlag. Grattis Pontus!
Såg en sim-kändis på lunchen då ingen mindre än Lars Frölander också skulle ha mat i magen.
Vinnaren av snabbkopplingar från Kvalitetstid.net blev den lovande junioren Pontus Kastemyr. Pontus har tävlat för Falu CK i alla år, men 2013 kommer han tävla för CK Bure som gör en storsatsning på ett juniorlag. Grattis Pontus!
Lucka 4 - vintercykel-kit från GripGrab
Vintern är här och du behöver givetvis se över din garderob för utecyklingen. GripGrab har det du behöver! Idag tävlar ni om ett set med handskar, skoöverdrag och vinterstrumpor från GripGrab till ett värde av 1047:-! Det här är vad ni tävlar om idag:
Dagens fråga följer nedan, du skickar in ditt svar till henrikoijer@gmail.com och glöm inte att ange din hemadress:
GripGrab har också en trefingrad vinterhandske (lobster-modell), vad heter den?
1. Nordic
X. Insulator
2. Windster
In på GripGrab.com nu och leta fram svaret, för det finns där!
Denna lucka är öppen 4:e december 2012 till klockan 23:59.
Regler och villkor:
Glöm inte att ange din adress när du svarat, så att vi kan skicka din vinst.
Varje dag från första december till och med den 24:e december kommer en tävling där vinnare utses och offentliggörs dagen efter. Om jag har fått förhinder så förbehåller jag mig rätten att skjuta fram offentliggörandet.
Man får bara skicka in ett tävlingsbidrag/tävlingsdag och svaren skickas till henrikoijer@gmail.com
Tävlingen är öppen till 23:59 under tävlingsdagen, alla svar som kommer in efter den tidpunkten ogillas.
Vinnaren betalar eventuell vinstskatt.
Din e-postadress kommer att sparas av mig och kan sedan användas av mig för utskick gällande projekt jag gör eller information angående bloggen. Din e-postadress kommer inte lämnas vidare till någon annan.
Reglerna kan komma att uppdateras under vägen fram till juldagen, håll dig uppdaterad på aktuella regler och villkor.
Dagens fråga följer nedan, du skickar in ditt svar till henrikoijer@gmail.com och glöm inte att ange din hemadress:
GripGrab har också en trefingrad vinterhandske (lobster-modell), vad heter den?
1. Nordic
X. Insulator
2. Windster
In på GripGrab.com nu och leta fram svaret, för det finns där!
Denna lucka är öppen 4:e december 2012 till klockan 23:59.
Regler och villkor:
Glöm inte att ange din adress när du svarat, så att vi kan skicka din vinst.
Varje dag från första december till och med den 24:e december kommer en tävling där vinnare utses och offentliggörs dagen efter. Om jag har fått förhinder så förbehåller jag mig rätten att skjuta fram offentliggörandet.
Man får bara skicka in ett tävlingsbidrag/tävlingsdag och svaren skickas till henrikoijer@gmail.com
Tävlingen är öppen till 23:59 under tävlingsdagen, alla svar som kommer in efter den tidpunkten ogillas.
Vinnaren betalar eventuell vinstskatt.
Din e-postadress kommer att sparas av mig och kan sedan användas av mig för utskick gällande projekt jag gör eller information angående bloggen. Din e-postadress kommer inte lämnas vidare till någon annan.
Reglerna kan komma att uppdateras under vägen fram till juldagen, håll dig uppdaterad på aktuella regler och villkor.
Etiketter:
Adventskalendertävling,
Cykling,
GripGrab,
Vintercykling
2012-12-03
Ny dag, ny vinnare!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
































