Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-07-04

Solskenscykling, sömn och Hemmavasan



Hej och god morgon!

Vet ni vad? I natt så sov jag över 10 timmar, hur bra som helst ju och något som jag längtat länge efter. Först sov jag dåligt i värmen och sedan annat som gjort att jag inte sovit tillräckligt men nu har jag alltså tagit igen den biten. Välbehövligt!

Som ni ser ovan så har jag också cyklat utomhus och i solsken. Bilderna är från cyklingen till jobbet på morgonen. På eftermiddagen mötte Linda upp mig och det blev en lite lugnare hemcykling som avslutades med middag och vin i växthuset.

Idag har det börjat med grått väder men efter lunch idag ska det ju bli fint igen. Så nu laddar vi med lite dator-jobb och sedan blir det utecykling i solskenet på eftermiddagen. Sjunde dagen i rad!

Häromdagen så blev jag inbjuden till ett häftigt Hemmavasan-event så nu pågår lite planeringar inför det. Skoj skoj och det blir som Linda sa; ett riktigt rövargäng. Så nu har jag ungefär en månad på mig att skaffa mig en MTB också...

1 kommentar:

  1. Varför inte göra som frun och skaffa en Allebike, det är riktigt snabba cyklar.

    SvaraRadera