Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-07-02

Zwift-race med livestream, bloggstatistik och paket!


Hej och god morgon!

Zwift-race igår ja. Midweek Summer Series by SZR. Resultatet ovan är för målpassagen men det var ju en tävling med tio spurter och tio möjligheter till att samla poäng. Jag blev sjua totalt och vann bara ett av dom spurtpriserna. Johan Norén är ju stark som en oxe och kunde vinna gårdagens race före David Gardell (som också givetvis är stark). Norén verkar gilla dom här racen när det ska köttas flera gånger om för spurtpriser och annat. Själv så kände jag väl av dom senaste dagarnas cyklande och var inte helt 100 i benen. Absolut inte dålig på något vis men det fanns inte heller den där känslan av att vara tipptopp.

Allt filmades och sändes live på YouTube och ni kan se mig race:a här nedan. Stort tack till Petrus för gårdagens superchat!



Kollar jag på bloggstatistik från juni så märks det ändå att juni månad inte innehöll några tävlingar så läsarantalet är ganska stabilt utan större toppar. Kan ha missat vilka bloggare som gav mig mest läsare i maj(?) men här kommer juni månads topplista:
1. tomascykelblogg.blogspot.com
2. pulskurvan.se
3. tojren.blogspot.com

Inga större överraskningar där inte. Vi får väl se vad denna månad har att bjuda på, nu har halva 2020 gått och det är bara att ladda fullt inför andra halvan.

Igår fick jag ett brunt paket med lite roligare innehåll. Vad som fanns i det paketet kommer att dyka upp på en YouTube-kanal nära dig inom kort. Kort är givetvis ett relativt begrepp, men det kommer att dyka upp något där i alla fall när jag har packat upp innehållet i kartongen, haft tid att filma det och dessutom sedan klippt ihop det hela till någon form av vlogg. Allra helst vill jag också invänta ett annat paket innan jag kör, men då dröjer det ytterligare tid.

Skoj på hoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar