Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-07-05

Cykeltips här i stan

Hej och god morgon!

Jag får rätt ofta frågor om var man ska cykla här i stan eller om jag har rundor som man kan ladda ner till sin cykeldator. Det kan vara enskilda cyklister eller grupper som ska ha läger. Så för att hjälpa alla vilsna cykelmänniskor att hitta rätt i Falun så har jag börjat göra en sida där jag ska samla info och tips på rundor och annan service som man önskar. Det är inte så mycket där än kanske och sidan är inte klar (kommer väl aldrig heller att bli helt klar eftersom saker och ting förändras). Egentligen ska man väl inte lansera något innan det är klart heller men ni får se den nu så kan ni komma med lite tips, idéer och förslag innan jag lägger ut den ordentligt:
https://oijer.blogspot.com/p/cykla-i-falun.html

Kom nu som sagt med tips, idéer och förslag!

_________

I fredags så var Linda över till Shimano och gjorde en video åt Långloppscupen, denna del 1 handlar om bakväxeln:

4 kommentarer:

  1. Hej Henrik,
    Jag ska till Falun ett par dagar och cykla. Går det att hyra MTB någonstans? /Robbab

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Det har jag faktiskt inte koll på men det ska jag kolla upp. Förr kunde man hyra på Lugnets camping men jag vet inte hur det är nu.

      Radera
  2. Bra initiativ!

    Dessa borde också vara med:
    http://www.falustigcyklister.se/
    http://www.langloppscupen.se/blogg/de-basta-apparna-for-aventyrscykling-och__1180

    SvaraRadera