Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-07-27

En lång intervall och så lite fix på Öijer Arena


Hej och god morgon!

En bild från gårdagens kvällsträning. Det blev ett snabbt varv runt Varpan och ett par kortare sprättningar. Kom precis in på uppfarten när det började regna så det var bra tajming på det passet. Fick till en 21 minuter lång intervall på precis 330 watt. Tänkte innan passet att jag borde kunna hålla ca: 330 watt men när jag cyklade till startplatsen så tänkte jag att jag skulle nöja mig med 310 för benen var riktigt slitna från löpningen häromdagen och att jag haft en riktig sportsöndag med hög aktivitetsnivå. Men efter en överoptimistisk start så tänkte jag att jag kunde försöka hålla uppe effekten och på slutet kunde jag spurta upp watten till just 330. Så det var ju bra ändå!

Även om Garmin ligger nere på grund av att hackare tagit sig in i deras system och kräver 10 miljoner dollar i lösensumma så går det ju att ladda upp passen på Strava ändå, så här får ni gårdagens pass presenterat på Strava:


Sportsöndag ja, jo Filip och jag fortsatte vårt innebandyspelande men efter en inledande storseger så tyckte jag att vi skulle fixa sargen. Så då la vi en del tid på det och även om det kanske ser lite sunkigt ut så är vi väldigt nöjda med detta:
Nu skulle vi bara behöva femtioelva nya lastpallar så vi kan få till mer och bättre sarg runt hela planen också..

Vi hann med två matcher till igår och jag var iväg med tjejerna till fotbollsplanen på Gullnäsgården också. Så det blev en del aktivitet igår som sagt.

Häromdagen skrev jag ju att jag skulle klippa gräset. Det ska jag nog istället göra idag. Vi ska också hämta en kyrkbänk som jag råkade köpa i helgen, den var ju så billig... Vet fortfarande inte vart jag ska ha den dock. Någon som vill köpa en kyrkbänk..? Ska träna också och så ska barnen och jag till stan för att gå på biblioteket och fika.

Ja, även om jag börjar dagen lite trött och långsamt så blir det nog en aktiv dag också detta. Så nu sätter jag fart så hörs vi någon annan gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar