Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-07-03

Zwift, nakenbild och en gammal YouTube-klassiker


Hej och goder morgon!

Ny dag, nytt Zwift-race. Men det var igår det, idag blir det utecykling! Nakenbilden ovan är från igår då jag presterade bra på Norseman: Bike Race i motstånd av toppklass. Lyckades sladda in som sjua i en spurt på ca: 30 åkare och förbättrade min ranking i och med detta. Skoj när det går bra.

Idag ska jag som sagt cykla ute, det blir lite kall morgonpendling till jobbet och förhoppningsvis något varmare hemcykling efter det. Åtta grader ute just nu så det blir nog inte allt för svettigt. Ska bli skönt att lufta benen igen även om dom är ganska slitna vid det här laget efter fem hårda träningsdagar med antingen race eller långpass.

Fick ett upphovsrättsanspråk på en av mina videos igår, det händer då och då på YouTube men denna gång var det på en nio år gammal video från när jag jagade Fredrik Ericsson en sväng på Jungfrubergets tävlingsträningsbana:
Tillbakablick till en nio år gammal video med GoPro på styret och en 26" MTB, jagandes Fredrik Ericsson på tävlingsträningsvarvet på Jungfruberget här på Lugnet i Falun. https://youtu.be/misydo_SuAc
Publicerat av Henrik Öijer Torsdag 2 juli 2020

Strava-data från gårdagens race:

2 kommentarer:

  1. Vad har du för styre på din Bianchi i bakgrunden? Bocken ser bekväm ut!
    // Jesper

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Det är ett FSA Wing Compact, superskönt styre!

      Radera