Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-07-21

Hej hej bloggen!


Hej och god morgon, cykelvänner!

Long time no blog, men idag vaknade jag och kände bara att idag ska det ske. Idag återvänder jag till bloggen och skriver några rader igen. Jag vet ju att det åtminstone finns några av er där ute som saknat mina inlägg. Kan inte minnas att jag haft ett så här långt uppehåll någon gång.

Men nu är jag tillbaka och ovan finner ni bevis för att jag har cyklat också. Det har inte varit lätt med motivation till varken cykling eller bloggskrivande ett tag. Cyklingen har jag ändå tvingat mig själv till eftersom jag vet att det ju gör mig gott. Dessutom är det alltid skönt när motivationen kommer tillbaka om man slipper börja om från ruta 0.

Bilderna är från fyra olika cykelturer så det körs inte bara Zwift.


Tack till er som gav mig feedback på min sida Cykla i Falun. Den är nu lite uppdaterad och mer ska göras givetvis. Ös på med mer!
 

Lite annat som andra cyklister gjort den senaste tiden:

Marcus Streijffert har haft en gruppcykling för välgörande ändamål, denna gång Hjärt-Lungfonden. Nu är det förvisso försent för att vara med på cyklingen men ni kan fortfarande stötta hans insamling genom insamlingssidan på Hjärt-Lungfondens hemsida.

Joel Burman är inte bara en snabb cyklist (3:a på XCE-VM 2019!) utan har har också i dagarna släppt en debutsingel. Sånt tycker jag är så himla coolt. Ni kan lyssna på låten Reach the Sky  här: https://open.spotify.com/album/3JvRFvPpWapzHLcb5qxUz8?highlight=spotify:track:1yPhdAFQQrYlMT3E2Re0Ig

Senast jag skrev så hade Linda släppt en video om hur man justerar växlar, nu har hon gjort två nya videos. En om hur man fixar en punktering och en om hur man justerar dämparna. Bägge filmerna är gjorda tillsammans med Emil Lindgren:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar