Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-03-27

Stumma skitben


Hej och godkväll!

Alltså hemcyklingen idag var inte bara bokstavlig motvind, det var också motvind som hette duga i benen. Det var som sirap och betong i en härlig blandning och hur mycket jag än försökte ta i så seeegade bara kroppen sig fram likt en segelbåt. Försökte accelerera över krön och så på typ tyngsta växeln och en kadens på cirka 25. En ren och skär mental plåga. Fattar inte riktigt vad det kommer i från men tänkte försöka bota med lite mer sömn i natt. Tror inte att det är dåligt.

Hann i alla fall hem så att jag kunde vara med på slutet av Filips innebandyavslutning. Ebbah spelade med i föräldralaget, Frida och jag agerade åskådare. Efteråt åts det pizza på Slätta Pizzeria också. Mätta barn!
Frida förklarar att hon har ont i magen och därför måste hoppa på en madrass tills det går över.

Här kommer några bilder från igår också, som utlovat:
Straffläggning.

Några porträtt. Linda tog bilden på mig. 😃

Nu ska jag krama ett par barn godnatt, ha videosamtal med Linda som är snäll och skicka några mejl. Hörs imorgon igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar