Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-03-01

Kvällsaktivitet

Hej och god kväll!

Nu börjar denna helt vanliga onsdag lida mot sitt slut. Mellanbarnen har lagt sig och Emily har en kompis här hemma som snart ska få skjuts hem till sig. Jag har hunnit städa, laga mat och sådant där sedan jag kom hem också. Jättespännande, väl? Nä, kanske inte. Idag är det nämligen en helt vanlig onsdag och det får också vara så ibland. Livet är inte bara spänning, nya hemliga planer och events.

Ni som följer denna blogg vet att det är en hel del vardag för mig och i min blogg.

I mitt liv händer ibland spännande saker som att det var en ny kille som jobbade på Subway idag och det snöade megastora snöflingor under lunchen:
Megastora snöflingor.

När jag kommit hem med barnen idag så ringde grannen efter en stund. Det gör hon väldigt sällan så jag undrade vad som nu stod på. Hon ville bara ringa för att berätta att jag hade tre rådjur under äppelträdet. Älskar det här med att bo med skogen inpå knuten. Så här såg det ut genom köksfönstret tidigare idag:
Fina.

Nu är det dags att skjutsa hem Emilys vän och lite senare i kväll så blir det Monark-träning. Heja roligt!

Såg ni Le Samyn tidigare idag? Alltså vilken slitig tävling. Guillaume Van Keirsbulck vann en imponerande seger och det var kul att så så många trötta cyklister på slutet. Riktigt skitväder a la belgisk vår hade dom.
Sara Penton lyckades återigen bäst av svenskorna med en 43:e plats för dagen. Sara Mustonen blev 93:a av dom 95 som tog sig i mål och övriga tre svenskor bröt. Om ni vill veta vem som vann och se fullständiga resultat så finns dom här: http://lesamyn.be/images/stories/samyn_2017/SAMYN%20DAMES%20RESULTS%20UCI%20ID.pdf
Herrarnas resultat finns för övrigt här, men ni behöver inte försöka hitta några svenska cyklister... http://lesamyn.be/images/stories/samyn_2017/SAMYN%20HOMMES%20RESULTS%20PRESS.pdf

Om ni missade Le Semyn idag eller vill se den igen (episk ju) så finns den här:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar