Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-07-28

Smått och gott

Hej!

Daniel Brengdahl har skrivit ett bra blogginlägg om gårdagens seger på Engelbrektsturen. Läs det!
Finnmarksturen har förlängt sin anmälningstid, kika här för mer info och anmäl dig: http://www.finnmarksturen.com/
Kristianstad GP har ni ungefär två timmar kvar att anmäla er till: http://www.kristianstadgp.se/ Tydligen är det för få tjejer anmälda just nu så kanske är det lite extra viktigt att ni anmäler er. Prispengarna är ju riktigt fina och Vacchi står för snacket:

Lyckades faktiskt släpa mig hem från jobbet också. Pulsen var nere på 56 när jag väntade på att min Garmin skulle starta upp och hitta satelliterna, extremt lågt för att vara jag. Trött och sliten från gårdagen, dessutom lite kass vätskebalans och jag borde ha druckit mer både igår och idag. Lätt åtgärdat dock!

Har väl köpt ett nytt däck idag också. Imorgon är det en dalaserietävling MTB i Borlänge som jag kanske ska delta i, men då blir det med slang i bakdäcket. Planen är sedan att täta det utan slang på kvällen eller möjligen på onsdag.

5 km grusväg på dagens hempendling, funkade finfint med racern.

Data från hempendlingen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar