Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-02-14

Fyrtiotusenmiljarder saker att göra

Ni vet hur det är. Det ligger på å så. Ledig idag och barnen därmed likaså. Får därför inte något gjort. Tänkte låna ut dubbade crossdäck till CT men hittade dom inte. Risken är stor att jag redan lånat ut dom till någon annan... Istället för att ta tag i nuvarande projekt så planerar jag nya. Måste göra en Att göra-lista och ett träningsschema. Skärpning. Kämpa Henrik!

1 kommentar:

  1. Nu när barnen har lagt sig finns det väl massor av tid att göra iaf några av sakerna. Men jag skall villigt erkänna att även om det har varit en produktiv dag för mig så kan jag sitta och skriva "att göra listor" i dagar utan att bli klar.

    Tur att jag tappar bort listorna lite då och då så att jag kan känna mig nöjd ibland i alla fall.

    SvaraRadera