Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-02-17

14 timmar på språng

Lämnade hemmet 08.40 idag och kom tillbaka 22.40. Kom till jobbet med mycket energi men den sinade och på slutet var det inte helkul att heta Henrik Öijer. Orkade egentligen inte träna efteråt men visste att idag var jag tvungen om jag skulle komma igång igen efter sjukdomen. Tack vare att jag har världens bästa fru blev träningen av, då hon mötte mig vid klubblokalen med träningskläderna. Det hade nog inte blivit något tränat om jag först skulle ha åkt hem för att packa väskan. Siktade dock lite för högt då jag trodde jag skulle klara 2x20 min på ca: 290W. Startade på 300, gick ner till 290 efter fyra minuter och gav upp dryga sex minuter in i andra tjugan. Nu har jag ätit en ståfika vid diskbänken och gått och lagt mig. Vi hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar