Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-02-02

Stora slemlossardagen

Igår tappade jag rösten. Sånt som händer ibland. I morse var den väl inte riktigt tiptop, men eftersom jag har stora slemlossningsdagen idag så hoppas jag att den snabbt blir bättre igen. Börjar jobba 11:30 och det vore ju bra om jag kunde prata då, eftersom det är i princip det jag gör på mitt arbete. Eftersom jag känner mig på bättringsvägen så tror jag ju att jag kan träna snart igen. Detta är något nytt som kommit de senaste åren för mig. När jag var yngre så satt en vanlig fjollig förkylning i minst en vecka. Nu kan jag faktiskt bli bra på 3-4 dagar bara. Fantastiskt. Jag känner en del press när jag läser om cyklisters skidåkning och hur snabba alla är. HUR KAN DET VARA MÖJLIGT? Jag borde ha åkt mer i vinter och skall försöka åka lite oftare nu i februari, annars blir sex timmar tufft att klara på Vasaloppet. Jag vill ju helst åka på under fem, eller vara topp 1000. Men det känns rätt avlägset just nu. Hade först tänkt åka Maserloppet som gick nu i söndags, men det ställde jag in och tänkte åka Bergebo Ski Marathon, men nu är jag ju sjuk så jag ställer in också det. Men då jag behöver ett par genomkörare innan Vasan så lär jag nu hitta något annat lopp i närheten att stressa kroppen lite i. Hur tidigt på morgonen tänder man stadens elljusspår?

3 kommentarer:

  1. stadens elljusspår är vad jag vet tänt hela nätterna. hursomhelst lyser det sent och är tänt när vi drar igång 5,45. välkommen!/stef

    SvaraRadera