Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-02-16

Stackars cykel

Å jag som trodde att jag hade en tuff morgon...

Träningsplanen som jag ska göra är fortfarande inte klar. Känns ändå inte riktigt som prio ett i dagsläget. Lyckades på något vis träna ändå igår. Det blev 10x1 minut med 1 minut aktiv vila emellan. Väldigt länge sedan jag rev av ett sådant pass på testcykel, och nu vet jag varför. Sjukt jobbigt. Tyvärr är jag just nu inte heller i bästa form, så allt känns lite extra jobbigt. Det har tagit emot lite att träna den senaste tiden, delvis just för att bristen på form inte är speciellt motiverande. Efter gårdagens intervaller var dock humöret och självförtroendet på topp igen. Tänk om det ändå kunde gå lika snabbt att få formen på topp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar