Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-02-28

Inställd morgonträning

Klev in i klubblokalen strax efter fem i morse för att sätta igång kroppen med ett par tjugor. Upptäckte när jag kom dit att lyset i hallen var tänt, och jag visste att jag hade släckt igår kväll. En bit in i korridoren stod en dörr öppen som jag låst igår kväll, när jag gått allra längst in så fann jag det ni ser på bilden. Nycklarna i dörren på uthyrningsrummet. Någon (mörkrädd) person låg alltså och sov vägg i vägg med träningsrummet. Tyvärr är jag ju snäll, så jag lät bli att träna för att inte väcka den stackarn. Vilket ju innebär att jag gått upp en timme tidigare än nödvändigt idag. Försökte somna i soffan en stund men tvingades ge upp. Spenderade istället lite kvalitetstid med att läsa i idrottstidningar och fundera på föreningsverksamhetsdetaljer. Ställer nu in siktet på kvällsträning istället. Kämpa Henrik!

1 kommentar:

  1. Ett inställt träningspass är också ett träningspass vet du!

    SvaraRadera