Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-11-27

Kylig kille

Friskt ute idag.

Jag är på väg mot nya mål, det och Toftbyn.

Pärlor i ögonfransarna är det nya svarta 2011.

Här skulle det kunna gå undan, men fem sekundmeter i ansiktet var allt som behövdes för att jag skulle hålla promenadhastighet.

Det här har vi ju sett förut, men man kan aldrig få för mycket av Skuggarvet.

Var ute i 2½ timme med snittpuls på 150 och maxpuls 171. Polaren visade -10 hela passet, men den kan å andra sidan inte visa lägre temperaturer heller. Ett tag kändes det bra, sen skitdåligt så jag åt lite marsipan. Då kändes det bra igen och på slutet kunde jag höja intensiteten en aning igen. Det gick väl kanske inte så fort, men det var kallt. Åkte Toftbyn-Svärdsjö-Sundborn-Kolbergsbo-Hobborn-Skuggarvet-Hem.
När jag kom hem gjorde jag i ordning ett stort glas O'boy och satte mig framför världscupen i CX med Filip, vi kollade på när Sven skänkte bort en andraplats och Niels vann enkelt.

1 kommentar:

  1. Alltså du anar inte vad jag är imponerad, själv gav jag upp nästan direkt i kylan/vinden.
    Och då åkte jag skidor..

    SvaraRadera