Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-11-07

Falu CKs årsmöte

Inte riktigt fullsatt. Nästa år, då jävlar...
Vi hade årsmöte i cykelföreningen idag. Har ju setat, setat, setat och inte suttit som ordförande nu i några månader. En mycket intressant och lärorik period. Lite tufft ibland att behöva lära sig allt när man väl sitter på posten. Men jag tycker att det har gått ganska bra ändå. Har försökt suga åt mig så mycket information som jag kunnat och använt telefonen vid eventuella frågetecken. Det finns alltid någon som kan det man inte vet själv. Årsmötet gick bra, tycker jag. Ingen lynchning och inga påhopp. Nej, det kändes som om det gick väldigt lätt. Blev vald som ordförande för ett år till. Ska bli kul att få styra skutan från början och veta lite mer om vad som skall göras och när det skall göras. Istället för att få veta det i sista stund och inte veta hur saker bör göras. Framförhållning, organisering och information känns ganska 2011. Att delegera arbete är något jag skall bli bättre på också, i år tog jag på mig mycket. Lite för mycket egentligen. Hade också en baktanke med det. Min simpla tanke var att om jag, som ordförande, tar på mig mycket och kör fullt ös så skulle kanske fler kliva fram och ta för sig lite. Tyckte att det fungerade ganska bra, det är många i föreningen som engagerat sig under det gångna året. Förhoppningsvis blir det ännu fler under det kommande verksamhetsåret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar