Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-11-25

Skidat

Christian Teledahl innan passet, spänstig som få.

Skidstadion har nu en slinga! Man behöver alltså inte längre åka fram och tillbaka, nu kan man åka runt runt istället. Skitkul! Tyvärr har man fortfarande inte gjort något åt motvindshelvetet från hästskon och upp mot vägen.

Det blev 16 varv för min del (tror jag). Lite drygt 48 minuter med en snittpuls på 161 och maxpuls på 183. Träning med sällskap är allt som oftast bättre än ensamgnugg, det kände jag idag. Med CT i hasorna gick det ju inte att börja fisåka. Så det var bra på alla sätt och vis, mer kvalité och mindre skidpromenad. Möjligen att mina hälsenor/vader/ljumskar/magmuskler inte håller med mig imorgon, men det tar vi då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar