Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-07-06

Dagens tre pass

Börjar med det bästa först; passdata.

Jobbpendling
Tid: 58:05
Snitt/maxpuls: 163/173
Höjdmeter: 115
Temperatur: 13

Hempendling
Tid: 1:03:52
Snitt/maxpuls: 134/165
Höjdmeter 140
Temperatur: 24

Motions-MTB
Tid: 55:17
Snitt/maxpuls: 135/168
Höjdmeter: 205
Temperatur: 21

Stressat till jobbet, avslappnat hem. På hemvägen drog jag inte, utan satt bredvid eller bakom Jone som fick stressa på egen hand. Benen känns mycket bättre i kväll än igår. Men jag är trött, jättetrött. Ska gå och lägga mig när detta är färdigskrivet. Tjänade och förlorade 100 spänn på kvällens Motions-MTB. Först sa Robert Österling att jag skulle få 100 kronor om jag cyklade ett parti med bara stenar och jag lyckades. Givetvis. För att vara snäll mot honom så erbjöd jag honom en hundring om han cyklade stenbranten i Lugnets DH-bana. Och han lyckades på andra försöket. Så vi är kvitt nu. Nä, dags att släcka ner nu. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar