Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-07-20

Offentlig ursäkt

Jag måste först passa på och be alla er stackars läsare om ursäkt för dagens (brist på) uppdatering. Nu är det ju förvisso semestertider, men vissa av er har ju faktiskt ett jobb. Och jag kan förstå att ni får det svårt på jobbet när jag inte bloggar 2-3 gånger innan lunch. Men jag hoppas att ni har förståelse för att det ligger på lite just nu.
Har i alla fall nyss ätit mat efter dagens tredje cykelpass. Blev nog 1.40 eller 1.45 med Anders Clason som var den ende tappre cykelryttaren (förutom jag då) som kom till kvällens Motions-MTB. Anders visade mig sin väg till Danholn och den innehöll en mängd läckra stigar, skogsvägar och grusvägar som jag aldrig åkt på innan. Det var så fantastiskt härligt att det inte gjorde något att det vräkte ner regn då och då. Tänk att jag känner till så många stigar och vägar i Falu kommun, men ändå inte känner till så otroligt många. Vissa av de här höll absolut långloppstoppklass. Tyvärr blir ni utan bilder. För när det inte regnade så var det så otroligt kul att cykla så mycket nytt att jag inte kunde förmå mig att ta fram mobilen för att fota, och när det regnade så ville jag inte få en fuktskadad mobil.
Ovanligt tung dag på jobbet idag. Var helslut i kroppen och knoppen. Kanske har sovit lite för lite. Eller så har jag bara haft otur. Nu ska jag i alla fall packa jobbväskan så jag kan lägga mig. Uppstigning 03:50. Imorgon ska jag försöka blogga lite bättre. Lovar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar