Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-07-08

Rekord! Och Gustav Larsson ska köra Mörksuggejakten

Bild från hemcyklingen igår

I morse var planen att ta rekord, men Jone var aningen trött så det blev istället att ta det lugnare än vi brukar.
Tid: 1.01.05
Snitt/maxpuls: 155/170
Höjdmeter: 125
Temperatur: 15


Så det blev att skicka på när vi skulle hem istället.
Tid: 52.09
Snitt/maxpuls: 166/184
Höjdmeter: 135
Temperatur: 22

Sen har jag förstått att Gustav Larsson kommer köra Mörksuggejakten på söndag också. Upptäckte det faktiskt tack vare er läsare då jag såg i statistiken att sökfraser innehållande just Gustav Larsson och Mörksuggejakten genererat en del besök idag. Pontus berättade att det stod i Falu Kuriren idag och Roberto Vacchi sa det under dagens tour-sändning också. Riktigt kul tycker jag och tror att han blir femma, hur tror ni att det går för honom? Glöm inte att han är MTB-cyklist från början, förutom att han är en urstark cyklist.

4 kommentarer:

  1. Han kommer tvåa efter mig!

    SvaraRadera
  2. Galet! Fan vad roligt! Pallen blir det garanterat trots ringrostig teknik. Å andra sidan är det inte mycket till teknisk åkning på långloppen...

    Johan

    SvaraRadera
  3. Jag tror stenhårt på vinst för Gustav. Hur man än ser på det så handlar det mest om att trampa och med tanke på hur lätt han cyklade hem tempo-SM tror jag inte han har någon ens i närheten av hans kapacitet i den grenen.

    Jag tror inte heller att han glömt hut man cyklar MTB, han kör säkert minst ett sådant pass per vecka.

    SvaraRadera
  4. Jag tror Gustav hamnar på en tredjeplats. Wengelin vinner.

    SvaraRadera