Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-07-12

Trötta pendlarben idag

Dalälven i morse.
Jone var lite morgontrött så jag rullade i förväg. Trots att jag hade trötta ben från gårdagen kom han inte ikapp. Tog mig fram på 1.04.54 med en snittpuls på 141. Sov lite för lite i natt och gårdagen har inte lämnat kroppen så jag slocknar nog tidigt i kväll. Nu ska jag snart återgå till jobbet.
Ni kan väl berätta hur det gick för er som körde Mörksuggejakten igår, så har jag något att läsa senare idag.

3 kommentarer:

  1. Jag tyckte det gick riktigt fint, fram tills jag punkterade efter 30km och fick byta slang i skogen, visst gick det riktigt bra därefter också men inte om man ser till helheten istället. 2tim och 56min, hade under 2,45 som mål men dessa jäkla punkteringar. mer att läsa på bloggen.

    SvaraRadera
  2. älven som en spegel, sommarmornar är granna

    SvaraRadera
  3. Skulle säga det gick åt helvete... Kedjan hoppade in mellan kassett och kedja. La ner 30 min.på att försöka få loss den innan jag tog beslut att vandra mot närmaste funktionär och bryta...

    SvaraRadera