Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-07-11

Rullpass

Det slutade regna, cyklisterna gick i mål på Frankrike runt och asfalten här ute började få torra fläckar. Så jag bytte om. Kom ut och det började regna. Typiskt. Var dock inte helt oväntat, så den grönvita regnjackan fick komma ur ryggfickan och göra sin plikt. Åkte upp till Lugnet och tänkte köra Sjulsarvsbacken upp till hopptornen i halvhög fart. Men mötte Stefan M i slutet av den branta delen, så jag fick tillfälle att stanna och snacka lite istället. Skönare det. I samband med Stefanmötet så slutade det att regna. Jag körde utförskörningen som skall vara med på SM, från hopptorenen och ner till stadion. Därefter åkte jag ner till och runt sjön Varpan med några smågas här och var för att få svettas lite.
Väl hemma drack jag min High5 Protein Recovery, som jag förberett innan jag stack ut. Här snackar vi elit.

XC-SM 2009, snart i ett Falun nära dig.


Sköna linjer i ramen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar