Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-07-18

Dagen fram till nu

Jag var upp till Lugnet, tittade lite, frågade efter bromsbelägg, tog några kort, hämtade nummerlappen, pratade med lite folk och åkte hem igen. Sabbade dock tidsplanen med en kvart eller så. Men det var det värt.
Käkade lite och bytte frambroms, inga konstigheter. Har dessutom justerat klossen under höger sko, ingen panikmek här inte.
Nu sitter jag här, äter och lyssnar på Scooter. Dagens peppmusik. Ska jag bli topp-10 så lär jag vara riktigt peppad.
Ni kommer väl upp och hejar?

Tobias Ludvigsson vann juniorklassen, ingen skräll där inte. Martin Eriksson, på bilden, blev sexa. Här passerar han Niklas Borg som har ett trasigt bakhjul.

1 kommentar:

  1. lycka till!
    undrar om jag någon gång kommer att förstå hur ni använder ordet "lär" där uppe? mycket tveksamt...

    SvaraRadera