Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-07-30

Bond bor i Bjursås


Vet ärligt talat inte om han heter James i förnamn, men han tycks då hålla på Leksands IF.

Jag vill ju inte vara oärlig mot mina läsare genom att bara bjuda på bilder på fina vägar och stigar. Så idag tog jag kort på lite mindre fina stigar. Kollar ni kartan för LLSM och följer den så hamnar ni där korten nedan är tagna. Den stigen skall dock, med största sannoliket, inte vara med på LLSM. Men jag körde den ändå idag. Man vet ju aldrig. På fyra ställen fick jag kliva av och gå med cykeln, två av de ställena tog jag kort på. Men på LLSM blir det nog MIN avslutning, det låter ju bra. Kollade lite idag om jag kunde justera min justerade avslutning, men den är nog bra som jag gjorde den från början.
Tänkte installera programmet för pulsklockan på datorn och börja föra över träningsfiler igen. För att se banprofiler och sådant. Ni gillar ju sånt. Tänkte bjuda på målbacken bland annat. Men. Min dator saknar IR-port, så ni blir utan.

Så här ser stigarna ut i Falun, tro inget annat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar