Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-11-13

På cykeln känner jag mig levande!

Hej och god kväll!

Råkade kanske missa att blogga i morse, så vi kör ett kvällsinlägg istället. 

Körde ju ett maxtest igår och idag så körde jag på lite på väg till jobbet. Ingen stenhård insats men väl hyfsat hårt hela vägen, det hjälper ju att ha bråttom ibland. Motivationen är det inget fel på och här om dagen fick jag ett besked som ökade på motivationen ytterligare, får anledning att återkomma till det. Idag så lyckades jag hur som haver snitta 85% av max på min resa mot arbetsplatsen. Inte helt illa. Det var dessutom på tom mage bara för att göra livet för kroppen ytterligare lite hårdare. 

Annars så känner jag att det här novembervädret inte direkt bjuder till någon vidare trivsel. Temperaturen någon grad på fel sida nollan så all snö smälter, vägarna är blöta och det mesta är skitigt. Det är ju inte supervackert direkt.

Ryggen fortsätter att krångla med smärta stora delar av dagarna, lite drygt givetvis men det går sakta åt rätt håll i alla fall. Något som är riktigt skönt är att det funkar så bra att cykla. På jobbet så sitter eller står jag och har ont mest hela tiden och samma sak är det här hemma givetvis. Men på sadeln så funkar jag riktigt bra, så himla skönt och jag känner mig lite extra levande just nu när jag cyklar tack vare detta. Jag liksom längtar lite till cyklingen bara för att slippa ha ont för en stund. Borde väl helt enkelt cykla mycket mer. 

Nedan finner ni några bilder från igår och idag.

Bjuder dessutom på senaste vloggen i repris ifall ni missat den:








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar