Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-09-15

Torsdag

Torsdag = ridning med Ebbah. Idag blev ett barn både kastat av sin shettis och biten i armen. Annars lugnt!

Vi var på blåljusets dag i Slätta efter ridningen. Ronya hade varit där med Filip och Frida så jag och Ebbah kom dit och avlöste henne så hon kunde ladda om för jobb. Barnen åt korv, gick tipspromenad, lekte med kompisar samt kollade på ambulanser och polisbilar. Ebbah fick alltså både rida häst och klappa polishund idag = toppendag.

Vi värderade ju huset idag. Får besked senast på tisdag.

På jobbet var det full gas och plattan i mattan även idag. Men, jag gjorde också någon väldigt jätteglad och sånt är ju kul. Speciellt då mina samtal eller mejl på jobbet annars handlar om missnöje eller besvär. Så dagens samtal var lätt att ringa och gav en riktigt skön energi.

Jag har fortfarande inte tränat sedan i måndags, men planerar nu för att cykla till jobbet imorgon. Ta tjuren vid hornen osv.

Ah, ja lite så här ser mitt liv och min vardag ut. Nu ska jag hänga tvätt och sedan ska jag diska ett par grejer innan jag tar tag i tusen andra småsaker som ligger och väntar. Typ en massa mejl å sånt. Vi hörs imorgon igen och då ska jag banne mig ha cyklat också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar