Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-09-14

Kolla vilken cool bild!

Det här kan ju mycket väl vara den coolaste bild jag någonsin sett på mig själv. Foto: Mårten Dalfors.

Ni kan också ha hamnat på bild från samma fotograf, kika in på hans bilder från Långlopps-SM / Bergslagsloppet här.

Dagen lider mot sitt slut och jag tänkte faktiskt låta bli att göra tusen saker nu. Igår var jag uppe till kvart i tre på natten och så kan man ju inte hålla på varje dag. Ändå skönt att få en del gjort och jag har haft sjukt bra energi hela dagen idag. Typ jobbat för tre hela dagen och sedan bara fortsatt i positiv anda här hemma. Sådan skillnad mot humöret igår, som natt och dag. Mycket är nog för att jag stökade undan en del i natt, sånt lättar ju trycket på axlarna en del. Nu ska jag alltså testa om sömn också kan påverka min energi i positiv riktning. Det lär i alla fall motverka att jag blir trött satan och sur imorgon.
Det jag ska göra innan sovdags är väl att städa upp i köket. Något jag inte gjorde igår, men jag gillar att komma ner till ett städat kök på morgonen så att frukoststunden liksom får ske i lugn och ro.

Det där med frukost i lugn och ro är väl lite som med all den där stressen jag skrev om i morse. Ju fler saker man kan "städa bort" desto lugnare och trivsammare blir ju livet.

Imorgon bitti så kan det eventuellt möjligen kanske bli ett testcykelpass, den som lever (och läser min blogg imorgon) får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar