Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-09-07

Det blir kvällsträning idag...


Tja tja!

Började dagen på Bysjöns utbildningscenter med en espresso och en kaka. Sedan satte dagen fart med en massa teori och information kring brandskydd och olika faror och sätt man kan göra för att förebygga och skydda sig från brand. Lärorikt och uppfriskande, även om de flesta av oss förhoppningsvis ändå hade koll på det mesta. Det fanns dock ett par bakläxor att ta med oss hem till arbetsplatsen...

Stort tack till Mats och övriga på Räddningstjänsten Dala Mitt för en inspirerande halvdag.

Efter att vi lekt lite med elden så var vi några kollegor som käkade tillsammans på en thairestaurang. Eftersom det var buffé så åt jag i vanlig ordning alldeles för mycket.

Jag blev kvar ganska länge på jobbet, uträttade ett ärende innan jag kom hem strax efter sex. Hade väl tänkt köra backintervaller i Norlingberg till solen gick ner men hade lite annat att fixa med. Så nu väntar istället kvällsträning på testcykeln. Om jag fixar det. Vad det nu ska bli istället är inte helt klart än, men något ska jag väl kunna hitta på. Känner ni bristen på motivation?!

Imorgon är det avslutning med Le Peloton Falun också, ska bli skitkul. Sedan går Le Peloton ändå vidare, men då blir det typ cyclocross/MTB med lampor. Så det är avslutning för landsvägsdelen kan vi väl säga då. Så jag får sätta igång med kvällsträningen nu så jag hinner återhämta mig till imorgon...

Vi hörs då!

Kram
Henrik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar