Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-09-27

VAB dag 2


Hej och godmorgon!

Idag kör vi vab (vård av barn) dag 2. I söndags så skulle jag ju ha städat enligt mina nya rutiner, men eftersom vi kom hem sent då så blev det inte av. Istället så passade jag på att städa igår när jag ändå var hemma med Frida. Det extra lilla projektet blev att slipa lite på några dörrar och dörrkarmar som knarrat tidigare. Huset är ju från 1938 så det är varken helt på millimetern perfekt eller orört. Men det har sin charm.

Gårdagen blev full av aktivitet och trots att jag var med Frida hela tiden så fick jag faktiskt ganska mycket gjort. Har fortfarande en miljard saker som måste göras, så oroa er inte för att jag ska behöva få tråkigt. Tyvärr har jag en miljard saker att göra på jobbet också. Konstant dåligt samvete.

Nåväl, här och nu är det VAF (vård av Frida) som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar