Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-10-30

Cykelpendlat

Blott mitt femte cykelpass i oktober, är det vilomånad så är det. Men idag trampade jag alltså igen och det gjorde jag till största delen med Linda som passade på att få in dagens träning i sällskap med mig. Senast jag cyklade var faktiskt den 19:e, så det var ett tag sedan. Ändå skönt att komma ut, temperaturen på minussidan av noll och klart väder. Den här vintertiden gjorde ju också morgonen lite ljusare än vanligt vilket var skönt. Tveksamt dock om den hjälper något i eftermiddag/kväll...

Nu har jag för övrigt inte ätit godis på över en månad och snart drar vinterträningen igång. Ska bli riktigt kul att få köra igång igen, tänkte köra Kompiskampen ganska snart och kanske ett maxtest så får vi se vad jag har att utgå ifrån. Tyvärr för Kompiskamp-resultatet så är jag ganska lätt nu, där gäller det ju att vara tjock och otränad i november för att sedan vara lätt och vältränad i mars. Så jag får väl bara sikta på att bli starkare och snabbare under vintern helt enkelt.

Av gymmandet igår känner jag inget idag, körde ju väldigt lätt och inte speciellt mycket heller.

Träning är härligt, skönt att cykla. Ha en bra dag!

Premiär med GripGrabs Winter Cycling Cap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar