Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-07-29

Dagen ni gått miste om

Har inte hänt så mycket faktiskt. Har skruvat lite cross, vilket fick mig att längta efter intensiva fartsträckor på grusvägar, med ett gäng andra rubbade individer. Mest har det varit barn hela tiden, vilket i och för sig bara är härligt. Men tiden flyger iväg. Jag har inte känt mig på topp idag, ganska långt ifrån. Man har väl också sådana dagar. Vilodag idag från träningen. Ronya överraskade med godis, nu på kvällen efter att jag somnat när jag sövde Filip. Det piggade upp sinnet. Finns inget som fett och socker mot en dålig skalle.
Hade med mig kameran när jag var ute och lekte med barnen. Här är ett smakprov:








1 kommentar:

  1. Ebbha skulle kunna bli roddare. ser ut som Lasssi karonen på det näst översta koretet

    SvaraRadera