Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-07-19

Bildfrossa

Det kan väl egentligen inte bli för många bilder i en blogg? Nu har jag gjort klart 27 bilder från seniorstafetten. Men de får ni vänta lite med att se.
Var på Lidl idag innan jag kom hem. Köpte mjölk för tre kronor/liter. Men Arla för inget priskrig, onej. Nu skall jag ta lite av mjölken och göra mig lite Gyllenmust havrevälling, som jag äter med massor av russin i. Klassiskt och mycket gott!
Är helt slut i skalle och kropp idag. Väckarklockan på 07.00, möte på det och sedan kutat runt i skogen som en galning idag för att ta lite kort. Klockan har redan hunnit passera fem på eftermiddagen, tänkte kanske rulla en liten sväng i kväll för att försöka bli av med lite styvhet.

1 kommentar: