Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-02-05

Tre pass!



Hej och god morgon!

Snudd på klickbait där i rubriken då ni kanske tror att jag kört tre pass på en dag, men det är dom tre senaste passen som jag ska redovisa här. I söndags efter velodromen så stack Linda och jag ut i snökaoset för att köra skidor. Till en början gick det tungt, var knappt några spår och var riktig turskidåkning. Sedan så fann vi lite spår. Se första två bilderna. Då gick det riktigt hyfsat ett tag innan Patrik Svensson kom med fyrhjulingen för att rulla spåren inför ny spårdragning. Då blev det mjuk och platt snö kvar. Det blev lite tyngre igen... Den sträcka som tagit 57 minuter på lördagen tog ungefär 97 minuter på söndagen. Ändå bra träning och en skidtur som sticker ut ur mängden.

Eftersom jag ville köra distans så skarvade jag vidare på Wattbiken när jag kom hem. Det blev en och en halv timme till så totalt fick jag lite drygt tre timmars träning i förrgår.

Igår så körde jag ett kvällspass på Wattbiken. Det blev 5x8min, ett riktigt klassiskt pass med åtta minuter hårt och två minuter vila. Körde på min nya FTP ungefär. Det blev 40 minuter på 330 watt igår. Ville så gärna ge upp ungefär halvvägs, men lyckades kriga mig igenom allt.

Ta-da!


Dags för jobb igen, det ska ju göras det också. I kväll så ska jag träna igen, återkommer med rapport!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar