Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-02-20

Kanske den bästa bilden från Samarathon och tävlat igen!

Hej och god morgon!

Måste bara visa denna bild som jag fick från en medtävlande på Samarathon Desert MTB Race. Guy Atsmon heter han och vi passerade varandra några gånger under loppet. En av mina absoluta favoritbilder därifrån.

Team work makes the dream work!

Igår kväll så tävlade jag på Zwift igen. Det blev ett 3R 50k Richmond Flat Race, hann precis på cykeln för att köra. Noll uppvärmning alltså och det var min senaste ankomst till en start någonsin. När starten gick så klickade jag i pedalerna, utan att ha dragit åt skorna, rättat till byxorna å så. Så jag fick börja med att kötta med oknäppta skor ifatt svansen på den stora klungan och sedan fortsätta forcera mig framåt tills jag nådde täten.
Var med i någon utbrytning men inget som fick speciellt mycket utrymme. På sista varvet så smet fyra åkare iväg, jag blev åtta i racet. Snittade 298 watt i en timme och sex minuter vilket väl får anses vara bra för en platt bana.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar