Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-02-07

Ny video ute!

Hej och god morgon cykelvänner!

Ska försöka fatta mig kort och åka iväg till jobbet. Mycket att stå i idag både på jobbet och efteråt. Filip fyller år imorgon så jag måste fixa lite här hemma. Helst ska jag också packa min cykel och saker som ska med till Israel också. Skotta av altantaket då det ska komma mer snö och börja töa i helgen, när vi åker till Israel. Nämnde jag att jag planerar att köra fyra timmar distans också?

Så jag behöver sätta lite fart.

Vilken tur då att jag har en kort liten vlog klar ute på YouTube som ni kan få kika på. Hör gärna av er med feedback och tack för all den feedback som jag får. Nu dröjer det inte många dagar innan nästa video kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar