Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-11-15

Ordnat med support!


Hej!

Igår så skrev jag ju ett inlägg som handlade lite om support och sponsring. Inga nya sponsorer klara, men Åkessons/Team Cykloteket Racing Team kommer att stötta mig med langning nästa säsong. Så himla guld värda. Mer fokus på rätt saker för min del nästa år, kommer bli gött.

Fick också rullskidorna sålda, så nu är det försent för er andra att höra av er.

Gårdagen spenderades givetvis på jobb, sedan fick jag skjuts hem av en kollega, hämtade Frida från dagis och vi gick hem (bilden högst upp). Väl hemma så var det bara att sätta fart med matlagningen innan det var dags att åka till Filips hockeyträning. Jag och flickorna handlade lite när han tränade och sedan så kollade vi (jag) på slutet av hans träning. Hem, prata med Linda, lägga barn och prata lite mer med Linda.

Hade en massa rethosta igår kväll, men än så länge idag så har jag klarat mig utan. Känner mig fortfarande inte helt 100, men om bara den där hostan kan sluta så har jag ju kommit långt på väg. Nu kör vi onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar