Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-11-13

Lite blandat

Hej och god kväll!

Sitter här och hostar igen. Ingen bättring och inget bot. Dricker honungsvatten och äter strepsils i hopp om bättre hals/hostläge under natten i alla fall. Drömde en massa sjuka grejer i natt efter att ha ätit pepparkakor och strepsils igår kväll. Så kör jag på samma vinnande koncept.

Har ni sett att Canyon säljer ut en massa cyklar? Bland annat både den MTB- och LVG-modellen som jag har haft i år. In och kika om ni hittar något av intresse: https://www.canyon.com/sv/factory-outlet/

På cykeleventet Uka Pain i Älvdalen så vann jag ett par rullskidor, som ser ut som på bilden ovan. Dom kostar 1800:- i ordinarie pris, reas nu (tyvärr för mig då) ut för 999:- och jag säljer mina för 700:-. Hör av er om du är intresserad av ett par rullskidor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar