Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-09-14

Turen

Det hann bli kväll på slutet idag. Vi åkte runt Varpan på dagens Motions-MTB, vi åkte givetvis MTB-varianten av Varpan runt. En del stökig stig men mestadels snabbåkt. Inräknat mig var vi tre cyklister som inte var rädda för lite smuts. Falu CK fick en ny medlem i samband med samlingen också, kul kul. Vi (Falu CK) har faktiskt fått tre nya medlemmar så här på höstkanten, vilket för mig är lite överraskande och mycket kul. Mina ben gick lite av sig själva idag, allt var så lätt. Vet inte om jag ska tycka det är jättebra eller om jag ska oroa mig för benbaksmällan klockan 04:00 imorgon bitti. 
Jag hinner tyvärr inte svara på frågorna i frågestunden idag, så ni får ett gäng bonustimmar att ställa frågor på. Nu lär jag krypa till sängs så jag kommer upp också imorgon. Vi har ju bara gjort 40% av arbetsveckan ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar