Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-09-20

Superligapremiär i kväll

Serien startade visserligen i lördags, men för IBF Faluns del startar det i kväll med en toppmatch mot AIK. Dessa matcher brukar ofta vara riktigt täta och hårda och eftersom kvällens match TV-sänds lär denna inte vara något undantag. Jag jobbar kväll, så jag missar den tyvärr. Men det gör väl inte ni?
Från att säsongen slutade i våras har jag varit i kontakt med två av spelarna och en i organisationen. Jag ville försöka ge några konkreta tips och råd för att de skulle kunna optimera sina prestationer en aning. Då inte gällande spelupplägg och liknande, utan mer kring andra aspekter av prestationsförmågan inför och under match. Vet inte hur det är i innebandy överlag, men jag vet att det finns lite att göra i IBF Falun. Det är så pass små marginaler i innebandyns superliga att man borde försöka få ut varenda procent ur sina spelare. Jag har lämnat några enkla tips och råd och hoppas att de tar till sig detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar