Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-09-07

Eftersvettning

Tänkte ta det lugnt till jobbet idag och var ute i god tid. Men. Min dotter gillar att leka med mina nycklar och hade nog gjort det nu för jag kunde inte hitta dom någonstans. När jag skulle ta min cykel så var framdäcket platt. Lagningen med tublim och vävtejp hade slutligen gett upp. Mycket passande. Så det blev högt tempo, och hög fart, till jobbet. Kanske var lika bra så jag fick rensa ur systemet lite. Fick några hundra meter pace bakom en King Kab med släp, kvinnan i Saaben bakom höll upp en massa fingrar när hon passerade. Tror jag fick det till sex fingrar vilket antingen betyder att hon ville ha sex med mig eller att det gick i sextio.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar