Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-09-12

Bloggrensning

Hej kära bloggläsare,

Till höger om mina inlägg här i bloggen trängs ju flera mer eller mindre intressanta saker. Så kallade gadgets. Bland annat har jag en lista på cykelrelaterade bloggar och nyhetsflöden som ni så gärna använder för att surfa vidare. Nu har jag dock rensat lite i den. Alla "bloggar" som inte uppdaterats under den senaste månaden försvann. Och det var oroväckande många. Så nu behöver jag tips på nya bloggar att slänga in i "Listan". Gärna bra bloggar som uppdateras ofta. Svår kombo, jag vet. Men gör ett försök. Även cyklisthemsidor och bloggar som inte finns med på min länksida vill jag ha tips på. Bra kan bli bättre och bättre kan bli bäst.
Vidare så har jag tagit bort min Twitter-feed från bloggen. Så vill ni följa mina Twitter-äventyr så gör ni det nu här: Twitter.com/Cykelfjant
I övrigt rapporterar bloggkontoret att trafiken är bättre än någonsin och alla genomsnitt bara ökar månad för månad. Siktet är nu högt inställt och tillsammans kan vi nå dit! Bara vi alla sluter upp och hjälps åt, så tipsa nu om bloggar till Listan och länk-sidan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar