Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-09-09

Bilder från dagens jobbpendling

Det blev ju lite stig idag. Kom direkt in på en gulmarkerad led som jag valde att följa. Jag har varit i skogen där och cyklat några gånger tidigare men vet ej om jag åkt hela den gulmarkerade leden. Det skall jag göra någon dag (imorgon?). Den bjöd på jobbig, tekniskt utmanande och helt fantastisk MTB-åkning det lilla jag hann med. Tyvärr hade jag lite bråttom till jobbet så jag fick avbryta och ta grusvägen mot husfabriken.

1 kommentar:

  1. Du tar definitivt "jobbpendling" till en ny nivå Henrik :) Igår påväg till universitetet blev jag omkörd av en till syntes frisk 35-40 åring på elcykel. Det var inte stärkande, men hellre att de åker elcykel än bil.

    SvaraRadera