Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-09-09

100 push ups Vecka 2 dag 2

DAY 2
REST 90 SECONDS BETWEEN EACH SET (LONGER IF REQUIRED)
SET 151014
SET 261216
SET 34912
SET 44912
SET 5max (at least 7)max (at least 13)max (at least 17)
Nu är dagens övning avklarad. Det känns ju (och enligt mig syns det också) att jag blivit starkare på bara fem dagar med armhävningar. För ungefär två veckor sedan gjorde jag inledande testet och var jättenöjd över att ha klarat 17. De första 14 gick lekande lätt idag, så fler än 17 hade jag verkligen klarat. I sista maxningen var jag dock trött men lyckades precis klara 17. Hade inte klarat en enda till. Har de senaste dagarna känt av lite träningsvärk efter armhävningarna, vilket givetvis är supermysigt. Nu är det bara att ladda om bössan inför sista armhävningsdagen denna vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar